Två veckor till studenten

Hej på er!

Förra helgen med Nina blev super lyckad! Hon förstod inte att det var vi. Hon gick rakt in på restaurangen
och ställde sig och kollade på menyn samtidigt som vi tog i från tårna och sjöng "ja må du leva"
Efter vi alla vinkat ett tag och när det sen gick upp för moster att det faktiskt var vi som stod där och att vi
faktiskt sjöng för henne så blev hon jätte rörd och började gråta. Vi avnjöt i alla fall vår skaldjursbuffé och
hade jätte mysigt. Se själv på bilderna. Helt fantastiskt.





Annars så är praktiken äntligen slut. De sex veckorna är över och på måndag är det vi tillbaka i skolan
och ska hetsa sönder allt och alla! Två veckor till studenten idag så nu är varenda dag uppbokad för fest
eller saker som har med studenten att göra. Jag ska göra massa saker som jag aldrig gjort förut.
Jag ska bla göra en ansiktsbehandling på onsdag och jag har beställt löshår så det ska jag sätta in
måndagen den 1 juni. Massa roliga saker. Jag längtar!
Nu är det i alla fall dags att sova, imorgon är det födelsedagsfest i Farstorp. Riktigt fint. Mycket folk! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0