091121

Godkväll!
Det känns som jag har sovit bort hela dagen idag.

Efter lite kaos igår bestämde jag och Sara oss för att åka hem. Ingen av oss kände att
det var särskilt kul att stanna. Vi blev hämtade av Saras mamma typ kl fem på
morgonen. Jag värmde lite mjölk och la mig i mamma och pappas säng eftersom dem
var uppe i Borås. Det var otroligt skönt att somna hemma inatt.

Kvällen började jätte bra hemma hos Maria där vi sen fortsatte ett tag efter vi hade
bowlat också. Sen vidare till Jenny, sen vidare ner till Statena och sen tillbaka till Jenny
och sen in ca tio min på Harrys, där jag snabbt tappade suget på att dansa så jag gick
och köpte mig en stor kebab tallrik som jag sen avnjöt hemma hos Jenny tillsammans
med Sara och Johannes, strax efter detta av många olika andledningar lämnade jag
och Sara Hässleholm.. För gott kändes det som när man åkte. Spyr!
 
Äh, jag har varit med om bättre fredagskvällar. Man kan inte ha roligt alltid. Men
gårdagen var kaotisk helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, va det er kebab tallrik som stod på bordet? satt och fundera hela lördagen vem som kan ha ätit så gott!

2009-11-23 @ 22:35:53
URL: http://agatha.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha skyldig!

2009-11-23 @ 22:56:30
URL: http://lollalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0