dans dans dans dans dans dans dans dans dans dans

Gud vad dansen gick bra ikväll! Massa nya steg bara satt som en keps idag och vi skrattade
tillsammans i gruppen och fick massor med beröm av Maria danslärare. Det är då man vet
att man håller på med rätt aktivitet! Jätte roligt! Nu längtar jag till torsdag. Då har fröken
Nicklasson kommit hem också så då är nog hon med på dansen också. Perfekt!

Jag tänkte faktiskt att jag skulle gå och lägga mig nu. Jobbar 7:15-13:15 imorgon.
Jag är livrädd för att jag inte inte ska komma upp imorgon!
Har försökt gå upp tidigt dessa dagar jag bara varit hemma nu, ställt klockan på sju
och när den ringer slår jag på snoozen och ligger tills halv tio.. Jag vaknar verkligen inte!
Kommer behöva hjälp imorgon.. Mamma ska ut och gå, borde kanske försöka ta mig upp
med henne. Det är absolut den bästa starten man kan få på en dag, att börja med en
promenad! Får se hur det går med det där helt enkelt, tror jag kommer misslyckas, men
mamma får i alla fall väcka mig när hon kommer tillbaka från promenaden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0