design mamma

Nu är jag helt slut verkligen!

Jag har verkligen varit skit duktig idag! Jag tog som sagt itu med väskan mitt i rummet och lyckades bra.
Vek alla kläder fint och stängde väskan (det var bara lite svårt) och knuffade in den under sängen så
den inte står och tar upp massa plats i mitt rätt så minimala rum.

Jag fick förresten en idé efter jag vikit alla kläder.

- Mamma, jag vill möblera om på mitt rum!
Ganska så högt.

Mamma svarade bara att jag fick göra det själv. Det slutade ju
såklart med att hon skulle lägga sig i och hjälpa till ändå. Haha
kul. Det blev i alla fall jätte mysigt! Det är så mörkt nu så ni får
se bild imorgon. Det är förresten perfekt att möblera nu i
julstöket för då kan man gå igenom alla kassar med prylar i och
slänga det man inte behöver.

Men nu är jag som sagt jätte trött och ska krya till kojs. Ska fixa
resten i rummet imorgon och även ge er en bild. Men nu blir det
sängen. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0