Draft: Nov. 24, 2009

Farfar var jätte tacksam för hjälpen idag. Efter jag putsat hans fönster idag så bjöd han på en fika
igen, sen klättarade jag uppför en stege till vinden och plockade ner hans julgrejer.. Sen diskade
jag till han också. Han uppskattade det mycket.

Nu ska jag ta itu med min garderob tänkte jag. Den ser ut som andra världskriget.
Mamma fick en bra idé.

Eftersom min garderob är alldeles för liten för alla mina kläder ska jag plocka ut
sånt som jag använder lite och lägga i en väska som jag ändå kan ha inne på rummet.

Men nu till det stora problemet, hur ska jag välja?
När jag väl rensar ut allting kommer jag tänka:
 ja, men den här kan man ju göra något roligt med och den här kan man kombinera till detta och
detta och den här blir snygg om man sätter den till detta...

Äh, jag gör ett försök i alla fall.


                           Skulle behöva ett sånt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0