du er snyg

Hej gott folk!

Nu är familjen Pettersson hemma. Dem andra har gått och lagt sig. Jag är ledig imorgon så
jag ska sitta uppe lite. Jag ska lägga in alla bilder på datorn och upp med dem här på
bloggen och facebook ikväll.. Kanske imorgon. När jag kollar på bilderna nu så fattar jag
inte riktigt att jag varit med om denna veckan. Den har gått alldeles för fort och det var
otroligt svårt att lämna Taurito imorse! Jag vill tillbaka! Jag ska tillbaka!


Upp med volymen på max och jag tänker tillbaka Taurito, Pinacolada, Sangria, GT, Cerveza,
och på Berry och co och club dance varje kväll. Ta mig tillbaka!





It's like strawberry but without the straw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0