faktum

För varje dag som går och för varje sekund som går tröttnar jag mer och mer på Sverige.

Jag är en person som är väldigt hemmakär och har nästan i hela mitt liv sagt att jag aldrig
kommer flytta inte längre än utanför Skåne i alla fall (om jag nu någon gång skulle flytta)
men innan semestern och framförallt efter semestern så har jag känt ett otroligt starkt
behov av att åka härifrån! Lämna Sverige, flytta till varmare klimat, se andra platser än
mitt vardagsrum och dansgolvet på Björket!
Livet känns fruktansvärt grått och trist för tillfället och jag behöver något!
Alla säger att det alltid känns så när hösten kommer men jag har aldrig känt så här innan,
trots att hösten varit på intågande många gånger förr...
Det känns som det är dags att lämna.. Jag är ingen äventyrare på något vis jag känner
bara att jag behöver lämna Sverige. Kanske flytta, till något varmt ställe, bara ett år eller
så. Det hade nog gett mig perspektiv på ett och annat. Jag tror det hade gjort mig gott.
Jag tror jag behöver det!
Tror... Det låter inte särskilt övertygande.
Jag vill till varmare breddgrader!
Jag måste till varmare breddgrader!



Faktum

Jag behöver något
Det Är dags att lämna




                                                   
Värme



Kommentarer
Postat av: Anonym

wohoo ! Äntligen har du också kommit till insikt!

Jag har kännt såhär hur länge som helst, men den här hösten måste slå allt. Aldrig velat bort såhär mycket som nu!

VI DRAR

2009-11-15 @ 21:03:35
URL: http://yeahnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0