hours to go

Nu ska jag försöka få en blund i mitt öga. Jag ska gå upp kl tre, det vill säga om
ca fem timmar. Jag hoppas jag kan sova. Nervositeten inför flygningen och lite
saker inom familjen kommer nog göra det hela lite svårt. Jag skulle lika gärna
kunna hålla mig vaken tills det är dags att gå upp. Då hade jag kanske kunnat 
sova under flygningen istället..
Skit samma!
Jag lägger mig och läser och försöker slappna av bara. Förhoppningsvis så får
jag kanske några timmars sömn. Imorgon bitti väntar champagne, födelsedag,
flygning och semester. Jag håller tummarna för att det blir kanon!

Ha det fantastiskt alla underbara människor! Var rädda om er!


Det är så svårt när det inte är lätt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0