Hur kör man bil?

Jag har inte gått och lagt mig än. Jag är pigg och tänker bara på semestern hela tiden!
Varför går en vecka så fort? Det kändes som om det var igår vi beställde resan men
nu har den tagit slut och vi har till och med hunnit komma hem..
Nu är kl tio i två i Gran Canaria. Dem ligger en timme efter oss. Vid den här tiden
brukade jag sitta på min och Alice balkong i trosor och t-shirt och spana.
Så kommer jag tänka ett tag nu. Man kom liksom in ett mönster den veckan. Man
levde i en bubbla där inte mycket verklighet existerade. Nu är man hemma och jag
har sjukt svårt att anpassa mig till detta känner jag! Trots att jag bara varit iväg i en
vecka så känns det som om jag har tappat allt!

Mr BB har gjort så jag har tappat allt.




En till låt som gör att Jag hamnar nere vid poolen med en rom&cola i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0