it makes no sense.

Somnade i soffan och missade hela Våra bästa år.
Jag drömde något jätte lustigt. Givetvis om semester.

Jag hade bokat en sista minuten resa men när jag gick ombord på planet var jag helt själv.
Alla sätena var tomma och inne i cockpit var det också tomt. Inga piloter eller flygvärdinnor
syntes till. Där låg ett brev på en av stolarna inne i cockpit, där var jätte mycket skrivet så
jag kommer inte ihåg allt där stod men där man skriver adressen minns jag att det stod:
Varsågod, landa själv..
Vad det nu betydde men helt plötsligt var jag nere på marken och då var planet fullt av folk
som jublade och applåderade åt min insats.. Vad det nu var för något. När jag steg ut ur
planet visade sig att vi/jag/planet hade landat på stranden vid vårt hotell där hela glada
animacion teamet väntade på mig..

? ? ? ? ? ?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0