louvac

Måste nog komma på ett namn till mitt alter ego som det stod i mitt horoskop.

Jag är nog verkligen inne i en period där jag känner ett otroligt starkt behov av att göra uppror!
Mot många av mina egna principer men också för att även kanske visa för många andra att jag
faktiskt vill, vågar och kan!

- Det hade du aldrig vågat Louise!
- Det tror jag inte på.

Bla. bla. bla. bla.bla. bla. bla. BLÄH!

Känslan av att vilja härifrån växer sig starkare och starkare för varje dag, timme och minut som
går. Jag kommer dra härifrån men vissa saker saker måste bli färdiga först. Det kanske kommer
ta ett tag men jag kommer lämna Sverige, det är en sak som är säker!
Men innan dess är jag så sjukt sugen på att dra utomlands över nyår! Jag ska börja med det.
Har kollat dem sidor jag kan komma på:

Reseguiden
Ving
Apollo
Sas
Fritidsresor
Resia
Expedia
Travellink..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0