Nu flyger vi!

Godmorgon. Eller godmiddag är det kanske..

Jag vaknade av mig själv kl halv tio imorse och kände mig verkligen utvilad.
Det var faktiskt längesen jag gjorde det. Idag fortsätter julstöket inför första
advent. Idag ska jag nog städa skafferiet. Men jag måste ju även fixa till det
sista på mitt rum

Ikväll ska jag ju dansa också. Perfekt! Otroligt skönt att dansa två gånger i
veckan. Det ska bli spännande att se vad Maria har kommit på för mer
koreografi till dansen. Den borde snart vara klar..


Fröken Pragner är hemma från sin semester och vi har pratat en del.
Skönt med en tjej till som är helt inne på samma bana som en själv:

DVS - Lämna Sverige för värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0