om jag hade..

Jag tänker inte, och jag behöver inte avslöja vad vi har för snuskiga saker i vårt skafferi
men jag kan däremot säga att det var första och sista gången jag städar ett. Hädanefter
är det dags att hålla koll på bäst före datumet. Usch!
Färdigt är det i alla fall och förhoppningsvis så blir mamma nöjd..

Fick en trevlig lönespecifikation idag också.. Fast det ska dock räcka till rätt så mycket.

Betala hemma
Dansen
Julklappar
Sparande

____________
Färga håret
Nöjen

Det sista är ju sånt som man får prioritera. Man man måste ju få roa sig lite och färga
håret är det verkligen dags för så det måste pengarna räcka till också.
Oh, ibland önskar jag bara att jag hade obegränsat med pengar. Inte för att jag tror att
det hade gjort mig lyckligare som person eller så, bara för att kunna kosta på mig allt jag
vill ha, vilket är en hel del..

Min tur är kanske imorgon. Ska köpa mig några trisslotter och hoppas på en vinst på
i alla fall 10 000. Det hade suttit fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0