resfeber

Hej på er!

En riktigt hetsig dag har det varit. Nu äntligen har jag satt mig ner och ska ta det
lite lugnt. Eller i alla fall ett tag. Nu är vi hemkomna från Bjärnum där vi lämnade
Malte på hunddagiset. Sen har vi varit inne och sagt hej då till farmor och farfar
också. Sen har mamma klippt sin lugg. Nu väntar bara den sista packningen. Jag
har lite kvar.. Eller så måste jag helt enkelt tänka om. Känner det efter jag pratat
med Emma om vad hon packat med sig. Ska upp och kolla väskan sen. Inte en
chans att jag kommer använda allt som är i den! Det är ju ändå trevligt om man
har lite att välja mellan. Får kolla i alla fall.
Nu ska jag ta ett glas rödvin så jag lugnar ner nerverna lite. Är sjukt nervös inför
flygningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0