someone new

Hej!

Nu har jag precis avnjutit en god sallad och paj och glass tillsammans med familjen.
Nu kollar resten av familjen på Ullared. Jag ska snart se på mamma till en mördare.

Det blev ingen dans idag heller. Maria har fått lunginflammation. Stackars Maria. 
Så det blir inte dans på hela denna veckan. 
På torsdag är det en dansföreställning på kulturhuset med Skånes dansteater.
Fredrik Benke Rydman från dansgruppen Bounce är med. Sara och Maria ska gå
och kolla på det och jag är faktiskt lite sugen och eftersom det inte är någon dans
på torsdag så kan man ju gå och kolla på detta istället.

För övrigt fortsätter jag att hålla tummarna och jag kommer hålla dem tills jag får
ett samtal som säger att jag inte behöver göra det längre.
SNÄLLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0