söndag.. fast jag inte vill

Godkväll!

Gårdagen blev riktigt lyckad! Förfest med massa folk hemma hos fröken Ekman sen ner till Björket
där det blev världens rave när Johan och Johannes skötte musiken. Hade inte riktigt koll på hur
länge dem spelade men jag vet i alla fall att vi dansade från början till slut! Grymt bra!
Efter björket fick jag med mig en tapper liten stor skara hem till Jenny där efterfesten drog igång.
Vid fyra tiden och dem sista gick hem kl halv åtta imorse. Vi andra somnande i soffan, golvet och i
sängen. Och imorse staplade jag mig ner mot Q8 och köpte frallor och gott pålägg till mig och Jenny
och nu är jag hemma. Sjukt bra lördag kväll helt enkelt! 
På smällen går på trean nu. Haha fruktansvärt bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0