tisdag

Godmiddag!

Jag tar en liten paus i dagens arbete. Är precis hemkommen från farfar.
Har putsat hans fönster så nu är dem riktigt fina till jul. Har inte hunnit
med så mycket här hemma förstås men det känns viktigare att hjälpa
farfar. Dessutom har mamma sagt till att jag ska fråga om han vill ha
hjälp med något..

Imorgon kommer Therese hem från Gran Canaria, Tauritodalen närmare bestämt,
Lago Taurito. Tänk att vi varit på exakt samma ställe och exakt samma hotell. Jag
känner att vi har en del att prata om..
Och Maria åker till Gran Canaria. Gillar inte att jag inte kan följa med. Det var det
jag hoppades på så mycket in i det sista men det gick inte att hitta bostad. Nu ligger
flygbiljetten som sista minuten och för endast 1398:- Det hatar jag mest!
 Men när fröken Nicklasson kommer hem ska här planeras!

Jag och Jenny kanske firar nyår utomlands.. Bara så att alla vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara pengarna det hänger på.. Jag vill stå i en sommarklänning vid havet och kolla på raketera sen svina hela natten på ett all inclusive hotell!

2009-11-24 @ 14:58:31
URL: http://yeahnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0