to do

Nu har jag ätit middag och kollat på ett ganska så dåligt avsnitt av baywatch.
Ja, jag tycker faktiskt att Våra bästa år är mycket bättre.. Seriöst.

Jag tänkte jag skulle ta itu med skåpet ovanför mikrovågsugnen nu.
Mamma har ju gjort en lista med grejer som ska vara gjorda till första advent.
Som är nu på söndag för övrigt.

ATT GÖRA

  • Putsa fönster
  • Städa skafferi
  • Städa skåp ovanför micro
  • Stryka
  • Baka mjuk pepparkaka
  • Fixa mossa, grön, vit, kottar, tallris
  • Ta ner ljusstakar och dyl
  • Handla
  • Städa datarummet, fixa filmerna
  • Fixa räkningarna

Idag kan vi bocka av punkt nr ett och tre. Om jag blir färdig vill säga.. Ska sätta
igång nu så är jag förhoppningsvis färdig till mammi kommer hem.


Maria är framme i Gran Canaria nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0