Uppdatering fran Gran Canaria

Hej pa er alla glada!

Nu har jag antligen tagit mig till en dator. Andledningen att det inte har blivit innan ar for att
jag helt enkelt inte har velat satta mig har. Det hander for mycket!

Jag ska fatta mig kort, dels for att jag hatar nar jag inte kan fa med alla bokstaver sa nar jag
sen laser detta sa verkar det som om en efterbliven manniska skrivit det.

Veckan har varit helt fantastisk! Kanon vader varje dag och jag har fatt en fin branna.
Ikvall har jag stiftat bekatskap med en mycket trevlig underhallare har pa hotellet.

Berry.
It's like strawberry but without the straw.

Nej nu ska vi sova. Sista dagen imorgon. Pressa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0