Amen durå! Brööööl!

Godmiddag!

Jag är precis hemkommen från stan med mamma. Hon ville få en liten grund innan Gran Canaria så
ville hon att jag skulle följa med. Som en van solare har jag ju koll på hur det fungerar. Helt galet
att det är en vecka kvar tills vi åker på onsdag!

Gårdagen blev rätt så mesig. Det kändes som att man lika gärna hade kunnat stanna hemma och
vilat upp sig. Den slutade sjukare än någonsin dock! På ett väldigt roligt och positivt vis då.
Nu ska jag äta lite middag sen är det dags för jobb. En riktigt sleten söndag! Nu väntar en veckas
jobb. Jobbar sju dagar nu.
På lördag blir det galet mycket fest!
Ha en trevlig kväll allesammans så hörs vi av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0