Att vaccineras eller inte vaccineras.. Det är frågan.

Förresten, igår fick jag frågan på jobbet om jag ville vaccinera mig mot svininfluensan.
Ingela ville ha ett svar direkt och jag hade ca en timme på mig att svara. Vissa hade
direkt gett henne ett nej medan vissa ville ha den. Jag svarade ja och nu känner jag
mig jätte kluven och nervös inför detta!
Hur anser folk? Alla läkare säger olika saker.. Jag känner mig jätte osäker!

Vad händer med mig om jag tar sprutan?
Vad händer om jag smittas av svininfluensan men inte har tagit sprutan?
Hur mycket skydd ger sprutan mig?
Vilka biverkningar ger sprutan mig?

Nästa vecka börjar massvaccineringen och jag har fått alla tider då dem kommer hålla
öppet för vaccination på sjukhuset. Jag har tackat ja men är fruktansvärt osäker..

Hur ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0