blood

Godmorgon vänner!

Jag har precis kommit ur duschen. Kände mig så flottig efter jag lämnat blod.
Jag funderade starkt på att strunta i det imorse bara för att det gick så dåligt
sist. Men världens bästa mamma lyckades övertala mig. Så med hennes
argument och hennes löfte om att sitta vid min sida under hela blodgivningen
ändrade jag mig och såklart så gick det ju jätte bra! Började känna mig lite
dåsig precis innan hon skulle ta ut monster nålen, men fick saft och juice och
en knäckemacka sen mådde jag bra igen. 
Nu är jag i vilket fall jätte stolt över mig själv. Det är verkligen en god gärning! 
Nu blir det soffläge och Våra bästa år och sen Greys Anatomy. Måste kolla på
säsong två känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0