Dags att beställa.

Har förresten suttit och bläddrat i taxfree katalogen varje kväll nu och försökt
bestämma mig för vad jag ska beställa till resan men nu har jag äntligen
bestämt mig! Eller jag var rättare sagt tvungen eftersom på onsdag är det
sista dagen. Det här får blir det i alla fall:

Emporio Armani - Diamonds
Chic och säker, ett nytt sätt att se på liv och lyx. Frukt,
rosor, sensuella stråk av patchouli och ambra. Alltid rätt.


Detta låter bra. Fast jag går mest på min magkänsla och min kvinnliga intuition.
Och designen framförallt, den ser riktigt fräsch ut. Dessutom har Beyonce gjort
reklam för den och hon är sexig! Den är dyr men den luktar gott! Jag är säker
på det! Någon som luktat på den?

Hawaiian Tropic Sunkissed Set
Lip gloss Mango Papaya och Island Berry SPF 25. Ger ett extremt
högt skydd för läpparna. Diskret färg och vacker glans med en
oemotståndlig smak. För läckra sensuella läppar.

Perfekt för mig. Jag som alltid brukar använda vanligt läppglans när jag ligger ute i
solen. Det är inte bra. Här får jag både glans och solskyddsfaktor i ett. Två st för
59 kronor. Helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0