dance with somebody

Ikväll har jag dansat också. Första gången efter ett uppehåll på ca två veckor.
Man glömmer verkligen bort alla steg man lärt sig. Men efter några minuters
övning i den stora lokalen så kom allting tillbaka och det gick faktiskt skit bra!
Maria berättade också att vi antagligen skulle byta med en annan dans grupp
så vi får dansa två gånger i veckan istället för en. Super bra!

Imorgon blir det jobb. 16-22. Mina lediga dagar denna veckan har varit idag
och på lördag. Skönt med pengar.
Har nog även lite nytt på g. Kanske. Jag håller tummarna. Tim vik på tre ställen
är inte illa om man kan få ihop. Fast jag hoppas mest på fast tjänst. Även fast
det är ganska omöjligt jag vet.Men hoppas får man göra. Vill flytta!



peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0