work please

Förresten, mitt i allt detta elände så måste jag passa på att
säga att jag är förbannat stolt över mig själv rent ut sagt!

Idag efter jobbet gick jag upp på hemgården där dem har massa avdelningar.
Där jag jobbar är alltså inte bara hemtjänst utan också äldreboende. Jag
bestämde mig för att söka mer jobb. Jag gick och pratade med enhetschefen
där och fick fylla i en intresseanmälan. Så nu håller jag tummarna att Åsa hör
av sig om några veckor. Gud vad jag vill jobba! Tjäna massa pengar så jag
kan flytta hemifrån snart! Det känns bra om man i alla fall skulle kunna vara
timvikarie på åtminstone två ställen. Gärna fler om man kan få ihop det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0