Johan Elmén

Någonstans mellan elva och tolv i lördags, när man var som mest på topp,
längst in i dimman, när man säger saker som man kanske inte riktigt kan
minnas dagen efter, lovade jag Johan att jag skulle skriva ett långt
blogginlägg om vilken fantastisk kille han kan va!
Det var han som påminde mig för en stund sen för jag hade faktiskt glömt
det men eftersom jag gärna vill försöka hålla det mesta jag lovar så ska
jag skriva om vilken underbar kille han kan vara.

Något långt inlägg blir det inte för så mycket har jag inte att säga om han.
Det enda som man kan säga, det enda som är värt att säga om Johan är
att han är en av dem bästa personerna man kan känna!
Johan finns i två exemplar, två Johan.
Ibland är han lustig och det är inte många som förstår sig på han men
oftast är han världens bästa Johan! Den roligaste, snällaste och den mest
galna människan du kan tänka dig! När han är denna Johan med dessa sidor
glömmer man bort det dåliga när han är lite lustig för det bästa övervinner
alltid det dåliga.
och för det mesta är du alltid den bästa.

Vi älskar dig alla Johan men allra mest jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0