models

Hej på er!

Äntligen hemma efter övningen. Det har varit en lång dag känner jag. Och den kommer bli
ännu längre imorgon. Efter vi gått imorgon ska vi posera i Hår&Sånts skyltfönster. I alla
fall, det gick jätte bra ikväll och jag har poserat som aldrig förr! Det kommer bli riktigt
lyckat! Vi modeller från Hår&Sånt kommer äga! Mellan alla butiker gick vi tillbaka in i
salongen och övade för att det var galet kallt ute, och ändå gick vi med långbyxor och
jacka på oss. Imorgon ska vi ha tubtop och hotpants. Välkommen förkylning säger jag!





   Imorgon kl 11:00 och 13:30 på stortorget i Hässeholm ser ni mig 
  och typ 40 andra modeller från bl.a Jansens, Brothers, JC, Kappahl,
            Hemtex och många fler på den här catwalken.
                                   Missa inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0