fedagen i korthet. NOT!

Godmorgon! Eller godmiddag!

Vilken dag det var igår alltså! Har aldrig flängt runt så som jag gjorde igår! Men har heller
aldrig hunnit med så mycket som jag gjorde igår heller! Först ner till Tyringe för att fixa
med bankkortet, sen in till Hässleholm för att handla och sola, hem för att duscha och äta,
ner till Tyringe igen för jobb där man körde runt hela kvällen, efter jobbet tillbaka hem för
att snabbt slänga i mig lite mat och göra vid mig, sen in till Hässleholm där förfesten redan
var i full gång.. Kanske för att jag kom typ ca tolv. Kört runt som en idiot med andra ord!

Kvällen blev i alla fall så galet bra!
Harrys öppnade igår och om jag får säga gjorde dem nog succé. Jätte mycket folk och
jätte bra musik. Förutom att vi fick stå i kö i ca en halvtimme så var allt helt perfekt! Dem
andra gav upp men jag och Jenny bestämde oss för att vi skulle in! Där var smockfullt med
folk och man träffade massa underbara människor!
Någon okänd subbe var väldigt generös i baren och bjöd mig coh Jenny på tequila och cider.
Tack för det!

Nu ligger vi här i Jennys soffa och har inga som helst planer på att resa oss. Inte än på ett
bra tag i alla fall. Lägenheten är i alla fall fin för den städade jag när jag kom hit imorse vid
fem tiden. Haha! Vi behöver nte göra något. Underbart!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0