pills

Jag har förlorat över fyra dl blod!
Haha, man skulle kunna se det så men jag har ju faktiskt gett bort över fyra dl blod.
Jag kunde inte tro att man kunde bli så trött av det! Jag somnade mitt i Greys
Anatomy och vaknade av att Alice satt i soffan och läste högt ur en bok. Jag visste
inte var jag hette eller vad det var för dag! Ingen koll med andra ord.
Egentligen ska jag äta järntabletter för jag förlorat så mycket järn i samband med
blodgivningen men jag vill inte. Jag avvaktar med dem till imorgon. Är jag piggare
kommer jag inte ta dem. Lika bra att röra på sig och äta nyttigt så löser det sig
förhoppningsvis ändå.

Jenny skickar fina bilder från modevisningen nu. Wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0