esikuuntele mitä tahansa kappaletta koskettamalla sitä

Nu ska jag hoppa i sängen!

Imorgon blir det jobb 7:15-13:30 som idag.
Efter jobbet ska jag, syster och pappa åka in till stan för att handla present till mamma som
fyller år på onsdag (när vi åker btw) kan verkligen inte släppa det. Haha!
Jag ska även försöka sola imorgon också. Utan mamma denna gången dock eftersom hon
brände hela rumpan sist. Både första och sista gången i ett ståsolarium. Haha hon envisades
med att hon kunde sola tio min så hon har sig själv att fylla faktiskt.
Jag kör en åtta minutare som vanligt. En händelserik dag imorgon också med andra ord!

Godnatt!




                                  ny bild på fb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0