Förlåt att jag går runt naken i Din lägenhet Jenny!

Godmorgon!

Jag känner mer och mer hur jag vill ha något eget. Visst älskar man sitt hem och att få
komma hem till familjen men.. det finns alltid ett men för oss svenskar som Thomas
Pettersson sa igår under sitt framträdande. Jag är 19 och i den åldern där jag vill bryta
mig loss från familjen och ha något eget att komma hem till, ett ställe som jag har
inrett, ett ställe där jag har valt alla möbler, ett ställe där jag kan slänga mina kläder
på golvet och gå runt i naken hur mycket jag vill! En ost i kylskåpet som jag kan få
skära till en skidbacke om jag vill! Jag saknar det och ska spara så mycket jag kan så
jag snart kan flytta för jag vill det verkligen!

Sitter här nu och myser i Jennys nya lägenhet, den som innan var Malisias och Marcus.
Den är mysig och man vill så gärna ha en egen. Eller så släpper jag helt enkelt inte in
Jenny när hon kommer tillbaka efter sitt jobb. Haha, nej riktigt så länge har jag inte tänkt
att jag ska stanna. Men jag känner mig som hemma.
Tack för igår Eva och Jenny, det var jätte trevligt. Jag har tagit några brödskivor till
Jenny! Men jag gjorde fint efter mig som du säkert märkte när du kom hem. Jag kommer
snart på besök igen kära vän. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0