Home sweet home

Hej på er alla glada människor!

Förlåt för dålig uppdatering igen men efter ett samtal med Rolle igår eftermiddag så beslutade
jag mig för att stanna i lägenheten en natt till. Igårkväll fick jag besök av Dennis. Vi stack till
hemmakväll och hyrde en rysare som var ganska läskig. Jag hade svårt för att somna efter
det så jag la mig i soffan och vaknade typ fyra imorse och kunde inte förstå var jag hade
hamnat! Haha ganska roligt.
Jag får väll försöka sammanfatta helgen så gott det går.

Inflyttningsfest hos Carro i lördags då. Jätte kul, mycket folk, bra tryck. Vidare till Q-bar
(trots protester från min sida) där det var ännu mer folk! Där träffade jag massa roligt folk.
Fast jag vet inte under vilken tid för det kändes som vi var där i max fem minuter. I alla fall.
Hem (till lägenheten) vid fyra typ. Trevligt sällskap. Tack!
Och söndagen var riktigt slapp.
Så var min helg.. På ett ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0