Jag är så duktig.. Ibland.

Hej på er!

Jag är hemma och färdig för jobbet och framförallt, jag har lyckats hinna med allt jag
skulle idag! Jag är så imponerad av mig själv så det är inte klokt! Det nya bankkortet
kommer i början på nästa vecka, jag tog ut lite pengar så jag klarar av helgen och allt
som hör där till. In till stan där jag handlade det som jag hade bestämt att jag skulle
handla (ovanligt för mig) och jag hann även med att sola. Helt perfekt!

Nu har jag rakat ben och armar.. och allt annat så jag slipper göra det när jag kommer
hem kl halv elva ikväll. Försöker sticka till förfesten så fort jag bara kan!
Nu ska jag slänga i mig lite mat sen är det dags för jobb!
Ha en trevlig fredagkväll och glöm inte rösta på Calle ikväll! Puss på er!
09941409


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0