lördag

God morgon vänner!

Hjälper mamma lite här hemma att städa inför hennes kompisars besök. När hon åker in och
hämtar dem i stan så åker jag med in till Rolles lähenhet. Det kan hända att det inte blir så 
mycket uppdaterat under kvällen och imorgon men ni får helt enkelt gå in här ändå, läsa
gamla inlägg och bara beundra min nya fina blogg! Jag kan titta på den i evigheter!

Var förresten inne på Calles idol blogg precis och önskade två Bruce Springsteen låtar.
Waiting on a sunny day och min absoluta favorit - Glory days! Hoppas att han lägger upp en
lite videoblogg där han spelar någon av dem. Det hade varit så roligt att höra.

Nu ska jag bädda rent i min säng och städa upp det sista på mitt rum så mammas vänner
vågar sova där inatt. Vi hörs kanske sen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0