Morsning korsning

Jag måste säga att det är skönt att gårdagen är slut och att jag nu har vaknat upp och det
är en ny dag och att jag mår mycket bättre än vad jag gjorde igår. Gårdagen lämnade
alldeles för mycket intryck och jag började fundera på om jag verkligen håller på med det
jag vill göra. (Givetvis gör jag det.) Men så mycket som jag ältade igår innan jag slöt
ögonen och faktiskt somnade har jag nog inte gjort på länge!
Vissa människor borde tänka sig för vad dem säger!
Jag är lika mycket anhörig som någon annan och man pratar inte så till en anhörig bara
för att vi råkar jobba på samma ställe! Om tillfälle ges ska jag berätta hur otroligt illa jag
tog vid mig av detta!

Nu blir det frukost till Våra bästa år.
Förhoppningsvis blir det bättre uppdatering idag. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0