På scen trivs jag bäst.

Hej allihopa!

Nu har jag kommit hem. Vilken dag det har varit! Gud vad roligt jag har haft. Jag vet inte
riktigt hur jag ska sammanfatta allt. Det kommer inte gå så jag struntar helt enkelt i det.
Hår&Sånts modeller var i alla fall helt klart bäst och snyggast av alla som satte sin fot på
catwalken! Jag har tagit bilder, Jenny har tagit ännu finare bilder och så fort jag fått alla
dessa så kommer dem upp här så ni får se. Ni får hålla till godo med mig på walken sålänge.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det både bra och roligt ut :)

2009-10-03 @ 17:10:59
Postat av: Elin

Det ser både bra och roligt ut, skulle det stått :)

2009-10-03 @ 17:11:29
Postat av: Louise

Tack Elin! Var du där och tittade?

2009-10-03 @ 17:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0