Plötsligt händer det

Idag hade jag en monster tur på jobbet men det gick bra såklart. När man börjar dagen
har man varit vaken i endast en timme och då har man inte så himla bra självförtroende.
Inte jag i alla fall. Slutade i alla fall kl kvar över tre, fick skjuts av kusin Ralf hem där jag
tryckte i mig fyra mackor (hann inte med middagen på jobbet) sen somnade jag in som
ett litet spädbarn i soffan! Jag vaknade till vid sex och gick in och hälsade på farmor. Där
var det fullt hus. Faster Lisbeth, kusin kim och Tony. Vi skrapade åtta trislotter men där
var inte vinst på någon av dem.
Plötsligt händer det! Yeah right!
När ska jag få tur?
                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0