rehearsal

Nu säger jag godnatt. Det blir en tidig morgon och en sen en lång dag som väntar.
Sen har jag har lite grejer som jag planerat och några självklara grejer för att 
bara orka med dagen.

05:00 - gå upp
05:10 - duscha, raka benen
05:35 - äta frukost
05:55 - borsta tänderna
06:00 - köra in till stan
06:15 - sista 8 minutaren i solariumet innan visningen
06:30 - infinna mig på Hår&Sånt
06:45 - gärna en kopp kaffe
07:00 - smink
-

11:00 - första visningen. Hår&Sånt kommer ut som nr tre i programmet.
13:30 - andra visningen.

Haha verkligen onödigt att skriva allt detta! Fantasin flördar som bäst när man
börjar bli trött. Men visst vore det perfekt om jag skulle kunna hålla dessa tider
imorgon? Jag satsar på det. Först ska jag bara ta mig upp, det är det som är det
svåraste när man heter Louise Pettersson.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0