saru

Godkväll!

Åter igen så är en dag full av händelser snart till sin ände. Jobb idag 7:15-13-30. Efter jobbet
åkte jag hem direkt sen åkte jag, syster och pappa och badade lite. Jag satt i stort sett bara
i bubbelpoolen hela tiden! Skönt att få lite massage för ryggen, jag är helt stel i den efter allt
jobb. Jag är helt stel i hela kroppen rättare sagt!
Efter badet åkte vi och hämtade mamma och en sväng till Bjärnum för att hämta Malte som i
natt har varit på ett hundpensionat där. Bara för att vi skulle se om det funkar nu tills nästa
vecka. Allt hade gått bra och där kommer han bo under veckan vi är i Gran Canaria.
En vecka kvar imorgon förresten! Sick!

Nu är vi hemma i alla fall. Pappa gör varma mackor till oss och efter det kommer jag faktiskt
gå och lägga mig. Jag har fortfarande inte kommit ikapp med alla mina timmar och jag
behöver verkligen dem om jag ska orka jobba fyra dagar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0