Semesterns billigaste Taxfree!

Din semester närmar sig och de spännande förberedelserna är säkert
redan igång. Har du ännu inte beställt dina Taxfree-varor är det dags
nu. Enklast beställer du direkt i vår online butik. Här får du också
tillgång till våra senaste erbjudanden och tips. Vi har öppet dygnet
runt för att ta emot din beställning.


Dags att beställa lite varor till resan. Hoppas att en söt liten kasse ligger på
min flygplansstol när jag kliver in i planet. Då har jag i alla fall något att
sysselsätta mig med medans planet lyfter..
Tror jag ska beställa någon parfym och body lotion. Kanske lite godis också..
Dem har accesoarer och kosmetik också. Känns som att jag får hejda mig
lite annars så kommer min kasse vara fylld med för många mysiga saker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0