sick

Godmorgon!

Jag har precis ringt ner till jobbet och sagt att jag inte kan jobba ikväll. Jag gick ändå upp
rätt så tidigt för att känna efter, åt frukost och försökte verkligen men det funkar liksom
inte. Jag har ännu ondare i armen idag än vad jag hade igår och jag känner mig allmänt
kass. Det kommer aldrig gå att dra av stödstrumpor och sånt med denna armen idag.
Skit är det! Jag ska knapra lite alvedon nu och se om jag kan få väck smärtan lite. Jag
tycker det känns hemskt att inte veta vad man fått för skit insprutat!

Jag hörde föresten på nyheterna igår att det nog skulle bara behövas en dos vaccin. Jaha?
Det är inte mycket man får veta. Det var någon överläkare som hade sagt att dem hade
god tid på sig att bestämma om det skulle ges ut en dos vaccin till.
Men vadå god tid?
Jag tillhör den skara av medborgare i Sverige som vill veta! Jag känner mig redan rädd
och orolig för hur jag kommer reagera på denna, jag har redan blivit sjuk och har jätte ont
i min arm och om tre veckor från idag åker vi till Gran Canaria! Jag vill veta.
Gör ett uttalande snart där ni berättar hur detta kommer funka. Ni har ändå vaccinerat så
många nu så ni måste ha fått ett resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0