sleep tight.

Nej nu är det dags för sängen känner jag.

Imorgon blir det lite inflyttningsfest hos Carro sen ska jag och Sara upp till Rolles lägenhet.
Jag ska låna den nu igen. Fast bara lördag - söndag. Det ska bli så skönt! Den längenheten
är det bästa stället i hela Hässleholm. En stor rymlig fyra mitt i stan, en min från stationen!
Helt perfekt!
Vi får se vad som händer imorgon. Hittar vi ingen fest lär det nog bli en pizza och lite godis.
Vi får se imorgon helt enkelt.
Nu blir det sängen i alla fall. Ska upp tidigt imorgon och hjälpa mamma städa. Hennes
kompisar från Borås kommer ner på besök och en av dem ska sova i mitt rum och hon kan
inte bo där om det ser ut som det gör nu. Men det ordnar jag imorgon.
Godnatt vänner!


                             Bild från idag. Foto Jenny.
                                 yeahnyy.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Sara

Skit snygg design ! och jag måste rätta dig, typ 30 sekunder från stationen :P haha

2009-10-17 @ 00:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0