sunday

Hej på er!

Den lilla bloggtorka jag ligger inne med fortsätter som ni säkert märker. Det känns inte så 
lönt att skriva något om man inte har något roligt att berätta. Jag försöker ändå uppdatera
aktivt men det går inte just nu med tanke på att jag jobbar mer än någonsin känns det
som. Igår jobbade jag 15-22 och idag började jag klockan sju. När klockan ringde imorse 
trodde jag inte riktigt att det redan var morgon.
Imorgon jobbar jag igen och tisdag och onsdag också. Det känns bra.

Jag funderar mycket på sprutan, känner mig lite säkrare på att jag ska ta den eftersom 
det är lättare för oss yngre att bli smittade. Men det hjälper inte mycket. Jag känner mig
inte trygg. Jag kommer inte känna mig trygg med vilket beslut jag än tar. Det är i alla fall
öppet för vaccination hela denna veckan som kommer och jag tänker skjuta upp det så
länge jag kan bara för att få så mycket information om det som möjligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0