Vad har jag för skit i kroppen nu egentligen?!

Godmiddag!
Min överarm värker och är jätte varm.

Är precis hemkommen från jobb och vaccinering. Ja, jag tog beslut att faktiskt ta den där
sprutan. Det känns rätt. Eftersom de räknar med en ny våg senare så minskar i alla fall
jag smittspridningen lite i alla fall.
Jag var trots detta på väg att vända och gå ut igen efter jag bombaderat de två kvinnliga
som var i det rummet där jag skulle vaccineras med tusentals frågor.

Jag lämnade blod för en vecka sen, har det någon betydelse?
Hur kommer jag reagera eftersom jag är så känslig för sprutor?
Gör jag rätt om jag tar den?
Jag reser utomlands om tre veckor, är det bra att ta den då?
Hur dålig kommer jag bli? osv..

Dem två kvinnorna utbytte bara blickar och ryckte lite på sina axlar.
Jaha, detta känns ju säkert tänkte jag.
När man är hos en läkare eller besöker ett sjukhus överhuvudtaget brukar man fråga när
man undrar och man får ju i stort sett alltid det svar man önskat, men detta kändes inte
bra alls. Det fanns dock en fråga dem kunde besvara:
Hur mycket vet ni?

- Det som sägs i tv och radio.

Jojo, men detta känns verkligen bra.
Äh, ge mig sputhelvetet så hoppas vi på det bästa!

Håll tummarna för att jag överlever detta. Kommer nog i vilket fall som helst ligga pall
ikväll. Jag är redan helt slut och min arm värker! Jag ska förflytta mig till soffan nu och
ligga där tills... tills jag reser mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0