Waiting on a friend

Hej på er!

Förlåt för dålig uppdatering idag men det händer lite i det privata som gör att jag inte
känner för att skriva. Inget jobb idag i alla fall. Efter att jag städat upp lite här
hemma så la jag mig i soffan och har legat där tills nu skulle jag kunna säga. Fick
låna filmer av Sara igår som jag har tittat på idag. Törnrosa bla. Haha! Bäst!

Nu ska jag göra vid mig sen ska jag in och träffa tjejerna. Det blir ingen lång stund
för mig ikväll, vill egentligen bara vara hemma. Men in en sväng ska jag i alla fall.
Jag vet inte om jag börjar bli förkyld igen för jag känner mig inte helt frisk. Hoppas
det blir bättre av att träffa mina tjejer. Behöver skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0