annars..

Hej på er!

Förlåt för dålig uppdatering men jobbet tar på krafterna. Jag prioriterar andra saker
innan jag sätter mig här för att skriva. Dessutom har jag inte så mycket roligt att
berätta. Nu blir det film med mamma eftersom hon är hemma från jobbet (hon är
jätte sjuk) Efter filmen så blir det jobb igen. 16-22.

Kan i alla fall berätta för er att imorgon blir det träning för min del. Sen en lugn
hemmakväll eftersom gänget plus många andra tar en tur till Helsingör på lördag!
Det ska bli så fruktansvärt roligt att dra dit igen! Vad tar man på sig nu när det är
höst? Innan vi drar ska jag på sminkrådgivning med Jenny och Maria. Roligt att få
hjälp med sminkningen när man ska ut efteråt.
Nu blir det film med mamma. Vi hörs av!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0