black leg

Körde förresten in en snabb sväng till stan idag efter jobbet. Dem ringde från Jansens
för att berätta att mitt klagomål (eller vad man nu kallar det) hade gått igenom så jag
fick mig ett par nya skinnleggins. Nu hoppas jag bara att dessa håller några fler fester

Som hon i kassan sa till mig
- Det är inte engångs grejer vi säljer här inne, det är inte vårt mål i alla fall.

Jag kan inte minnas att jag var särskilt vild på Fias fest men något måste hänt för det
var inte ett litet hål i dem. Strunt samma, nu har jag fått ett nytt par och jag ska se
mig för!


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha inte vild? Vem fan va lugn egentligen?

2009-09-28 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0