Days of our lives.

Godmorgon alla folkar!

Jag är en trött människa idag. Jag var inte hemma förrän kvart över elva igår kväll.
Jobbet gick bra och jag måste säga att även fast jag föredrar ett 7-16 jobb så gick
denna kvälls turen mycket snabbare än när jag gått bredvid på dagen. Det är ändå
fruktansvärt tråkigt att komma hem till ett nersläckt hus med en halvsovandes
pappa i soffan. Haha! Han är ändå snäll som väntar tills jag kommer hem. Samma
tur idag igen fast extra turen uppe i Röke. Denna turen måste jag verkligen lägga
på minnet eftersom jag nästa vecka ska jobba onsdag och torsdag där uppe. Själv
alltså. Det är sista gången jag går bredvid idag.
Nu ska jag titta på våra bästa år. Wiee! Vi hörs sen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0