den lilla svarta

Godmorgon!

Gud vad jag är mätt! Jag och resten av familjen har precis ätit en väldigt god frukost.
Farmor ringde innan så jag ska in till dem och städa nu snart. Mamma och pappa
berättade en rolig grej när vi åt också. Eftersom jag är tvungen, eller inte tvungen
men det är bra om jag har tillgång till egen bil nu om jag får mycket jobb så ska jag
få vår svarta golf. (jag får visst dras med den ett bra tag till) nej jag blev faktiskt
jätte glad. Givetvis så ska jag stå för försäkring, skatt och bensin själv. Sen får man
ju ett antal kr i ersättning om man kör med egen bil. Så det blir nog bra.
Nej nu ska jag in till farmor. Väntar bara på ett samtal där hon ringer och undrar var
jag blir av så det är bäst att springa. Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0