Det är frågan..

Björket ikväll?
Jag är så fruktansvärt trött på detta uteställe om ni bara visste! Vi har dansat på detta
dansgolv sen vi gick i sjuan och ändå så väljer man att lägga 90 kr alldeles för många
gånger om året i brist på pengar eller uteställen som man inte kommer in på än!
Tacka vet jag KB, Retro, Class. Jag vill upptäcka nya uteställen som man kan dansa
hela natten på. Björket är slut för mig! Jag tänker bara gå dit då det är mycket folk
under dessa stora helgerna ex; juldagen, utsparken, studenten, björkets trädgård.
Inte en vanlig lördag kväll som denna!
Men till den stora frågan - ikväll är det 11 års jubileum och det kostar endast 11 kr att
gå in om man går in 11 minuter innan tolv. Jag har ingen alkohol och inget snyggt att
ta på mig. Emma och Ralf kommer hit ikväll och jag vet hur roligt det brukar bli när
dem kommer ner. Dock vet jag hur jag kommer känna när jag sitter här ikväll och om
vännerna skriver - vi har kul, kom hit! Då kommer jag ångra mig..
Vilket dilemma, stackars, stackars lilla Louise!! Nej skit samma. Jag får se. Nu ska jag
göra något att äta och kolla på Miss Secret Agent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0